2008-02-14

Dagens namn är Valentin

Ikväll ska min fru äta Alla Hjärtans-dag-middag med min f.d. flickvän:

A luxury fruits de mer platter to share featuring a stunning array of locally caught seafood – a whole dressed Sussex blue lobster, crab, oysters, whelks, prawns, langoustines, razor clams and more, A homemade fair trade organic chocolate mousse to share & a chilled bottle of Riddle and Finns NV house champagne.

Jag har just ätit pizza med de här killarna som ser ut som om dom blivit kidnappade av FARC-gerillan:



Fler (och muntrare) bilder finns i E-Ls blogg.

4 kommentarer:

Mingus sa...

Sant och som bevis för att de fortfarande har hälsan har commandanten tvingat att dem att hålla upp ett bevis för dagens datum.

Evova sa...

det enda dumma var att det inte var nan krabba pa! men annars var det gott

Articuno sa...

Jag kan inte sluta skratta åt den där bilden! Jag går in ömsom på din och ömsom på E-Ls blogg och skrattar så att jag får ont i magen! Underbar!

anna sa...

och så låter det ju så underbart, det där med min fru och min f.d. flickvän... :) det är rätt få som skulle se det som en lyckad alla-hjärtans!