2007-01-26

Too much information, probably.

I morse blev jag påkörd bakifrån på väg till jobbet. Igen. Det verkar vara en jävla epidemi. Men det var inte det jag skulle säga.

I går kväll, precis när jag skulle somna, fick jag smärtsamma gasproblem. Igen. Och eftersom jag inte bor i ett mer (eller mindre) civiliserat land kan jag inte köpa Deflatine. Så jag fick klä på mig, lager på lager, och sedan joggade och hopsade jag fram och tillbaka längs Blommensbergsvägen. Vilket sannolikt fick de bilister jag mötte att tänka magsura (no pun intended) tankar om tillståndet i den svenska psykvården. Men det funkade.

1 kommentar:

Johan sa...

Jo, jag inser att det sedan i går eftermiddags pågår en åter aktualiserad och mörkare diskussion om svensk psykvård. Men det är så deprimerande att det vill jag inte kommentera.