2008-03-06

Backblog

Jag ligger hopplöst efter här. Så många inlägg som jag börjat formulera i huvudet, men som inte har realiserats. Som kanske aldrig kommer realiseras. Som det om iPod-DJ:ande. Och det om Mons Kallentoft och Fredrik Strage. Och det om böcker och gud.

Jag har två projekt igång på jobbet nu. Det är bra. Jag gillar att vara sysselsatt. Men det innebär längre dagar och kortare lunchraster. Och det är mycket som konkurrerar om min mikroskopiska fritid nu - alla böcker jag har fått och köpt sedan i julas, en billast full med nya IKEA-möbler att skruva ihop, en diskmaskin som lade av mitt i programmet (det var en tändsticka som hade fastnat i avloppspumpen), ett återupptaget motionerande efter en dryg månads förkylningsmotiverat uppehåll. Och förstås USB-skivspelaren som jag fick i födelsedagspresent. Just nu har jag digitaliserat en LP med den sovjetiska 80-talssyntgruppen Биоконструктор. Den fanns inte på iTunes.

Inga kommentarer: