2007-06-10

Crazy Daisy

... är (var?) som bekant en svenskägd bar i Zell-am-See. Johan, Gunilla och jag åkte till Leogang på sportlovet när jag gick i första ring (idag är det f.ö. exakt 18 år sedan jag tog studenten) och en kväll tog vi en taxi till Zell. Där förbrukade jag ett av mina nio liv när jag bestämde mig för att "det måsta vara något fel på järnvägsbommarna - jag kryper under" (svoosch-badoom-badoom-vad-fan-var-det?). Och på Crazy Daisy drack jag för första gången Screaming Orgasm - ingen 17-åring kan motstå det drinknamnet.

Men det var inte alls det jag skulle säga egentligen. I söndags satt vi i Articunos trädgård medan det var annonsvisning på vår lägenhet. Visningen var kontraproduktiv, men trädgårdsvistelsen var trevlig. Och barnen hade väldigt roligt med vattenspridaren Crazy Daisy:







Fler bilder finns här.

1 kommentar:

Articuno sa...

Åh, vilka underbara barn!

(och dina är också fina :-) )