2008-10-27

Stereotyper

Jag har pratat med tio manliga och en kvinnlig kollega sedan lunch idag. Gissa vem som märkte att jag har nya glasögon?

För övrigt har jag varit väldigt mycket på jobbet den senaste tiden - inför, under och efter onsdagnattens lansering i mitt senaste projekt. De som har varit inne på Hemnet de senaste dygnen har kanske märkt att alla kartor är utbytta mot Eniros. Så nu kan man se mycket tydligare hur ens tänkta nya hemmakvarter ser ut - på flygbilder och högupplösta "utsiktsbilder" - och dessutom kolla var närmaste dagis, pizzeria, skola, o.s.v. ligger.

(Av upphovsrättsliga skäl lägger jag inte ut en mer högupplöst bild än den här. Men man får fram den genom att söka på villor i Danderyd, zooma in på området Svalnäs och välja "Utsikt".)

Mer om detta: InternetWorld, DN, Eniro Blogg

Inga kommentarer: